Real nice wheels.. SICK !! I hope to meet you and your car this summer...
Annonce
Réduire
Aucune annonce.
Project 1QUICKSLED
Réduire
X
-
Here are some ultra ghey pictars, I took em real quick to give you an idea. Some real shots will be coming shortly.
As you can see an extra 2inch drop would be epic in the look department but mostly unpractical. Not to mention cutting springs aint my style and I'm not at the air ride baller status level yet, so this will have to do
Good night!
V70 T5-M 2002
stock... looking.
Commentaire
-
Can't you crank down your KW's just a little more??? Would be awesome!15% de rabais sur les pièces d'origine chez Volvo Pointe-Claire pour les membres CVQ VIP.
Visitez notre site: Pieces.VolvoPointeClaire.com
2012 C70 T5 Electric Silver - Polestar Tune, VIVA Performance exhaust, JR filter, GoVo Engineering ECU spacer, 19"x8.5" Polestar Rep wheels, H&R spacers, Heico spoiler lips
2005 V50 T5M AWD Rouge - Vendu
1998 S70 T5M Noir - 239whp/317wtq (Previous setup) - Liste des modifications - RIP
Commentaire
-
Envoyé par rj240 Voir le messageCan't you crank down your KW's just a little more??? Would be awesome!
But the rear is not height adjustable...
I do have KW S60 rear springs... but I don't think they would make that much of a difference...
V70 T5-M 2002
stock... looking.
Commentaire
-
Envoyé par T5shortblock Voir le messagelol, I could crank the front down like 2.5 inches if I wanted!!
But the rear is not height adjustable...
I do have KW S60 rear springs... but I don't think they would make that much of a difference...
15% de rabais sur les pièces d'origine chez Volvo Pointe-Claire pour les membres CVQ VIP.
2012 C70 T5 Electric Silver - Polestar Tune, VIVA Performance exhaust, JR filter, GoVo Engineering ECU spacer, 19"x8.5" Polestar Rep wheels, H&R spacers, Heico spoiler lips
1998 S70 T5M Noir - 239whp/317wtq (Previous setup) - Liste des modifications - RIP
Commentaire
-
Ok ,alors hier j'ai reviser le stance, apres avoir communiquer avec KW j'ai determiner que les spring d'S60 ferait une enorme difference alors je les ai swapper, sa a rabaisser le derrier d'environ 1/2 pouces, j'ai aussi rabaisser les coilover avant d'un bon 20mm (un peu plus que 3/4 de pouces) la c'est vraiment parfait!
Ce soir ya un match Historique, mais demain soir, je vais rejoindre un de mes chums qui est photographe, j'vais avoir des belles images pour vous! ;p
V70 T5-M 2002
stock... looking.
Commentaire
-
Pics! Pics! Pics!15% de rabais sur les pièces d'origine chez Volvo Pointe-Claire pour les membres CVQ VIP.
Commentaire
-
Nice...very, very nice...
[i]Écrit depuis mon BlackBerry15% de rabais sur les pièces d'origine chez Volvo Pointe-Claire pour les membres CVQ VIP.
Commentaire
Commentaire